سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست های حفظ حریم خصوصی در قالب یک سند الکترونیکی و به عنوان قرارداد الکترونیکی (سند قانونی بین کاربر و فروشگاه پدیده الکتریک) در جهت احترام به حریم شخصی کاربران سایت تنظیم شده است.

کاربر با ارائه اطلاعات شخصی خود اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس، ایمیل، شماره های تماس، استفاده از بخش ها و خدمات سایت، ثبت و پرداخت سفارش، قوانین سیاست حفظ حریم شخصی را می پذیرد و باربد نیرو صنعت تعهد می دهد تمامی اطلاعات ارائه شده توسط کاربر را محترم شناخته و محفوظ نگه دارد و تنها در صورت استفاده غیرمجاز و غیرقانونی و با ارائه حکم قضایی می تواند اطلاعات را با نهاد ثالث ذیربط به اشتراک بگذارد.

به دلیل نوسانات ارزی قیمت ها بصورت لحظه ای در حال تغییر می باشد بنابراین برای اطلاع از موجودی و قیمت ها حتما قبل از پرداخت با ما در تماس باشید. درغیر اینصورت اگر قیمت کالا در لحظه افزایش داشته باشد خریدار موظف به پرداخت مابه تفاوت قیمت پرداختی می باشد.

کاربر مسئول حفظ و نگهداری از اطلاعات کارت و حساب بانکی خود می باشد و باربد نیرو صنعت هیچگونه دخل و تصرفی در اطلاعات کارت و یا ذخیره سازی آن ها ندارد و قادر به رصد و ذخیره اطلاعات بانکی کاربر نمی باشد. ما  به صراحت هر گونه سوءاستفاده از کارت و حساب بانکی کاربر را رد می نماییم و تمامی مسئولیت های حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی و محرمانه کارت و حساب بانکی برعهده خود کاربر می باشد.

باربد نیرو صنعت توصیه می نماید کاربر از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب کاربری و حساب بانکی خود با اشخاص دیگر اکیداً خودداری فرماید.

اجازه دخل و تصرف در موارد زیر را داریم:

  • ویرایش، حذف و یا تغییر قوانین و مقررات سایت و قوانین و مقررات حفظ حریم شخصی
  • درخواست دریافت اطلاعات بیشتر از کاربران در رابطه با سرویس های خدمات ثبت و ارسال سفارش
  • محدود و یا مسدود کردن دسترسی کاربر با صلاحدید باربد نیرو صنعت، با توجه به قوانین شرایط استفاده از سایت
  • ویرایش، حذف و یا تغییر بخش های مختلف سایت که به حریم شخصی کاربر صدمه نمی زند

باربد نیرو صنعت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

بخش فروش: 09126869759 

پدیده الکتریک به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق متعلق به شرکت مهندسی بازرگانی باربد نیرو صنعت تامین کننده و تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی، مشاور و مجری انواع پروژه های صنعت برق

logo-samandehi
سبد خرید
اسکرول به بالا